Webion » יתרונות של דף נחיתה ואיך זה משפיע קמפיין פרסום

יתרונות של דף נחיתה ואיך זה משפיע קמפיין פרסום

דף נחיתה הוא הדבר החשוב ביותר בקמפיין פרסום. ללא דף נחיתה איכותי עם תוכן טוב הסיכוי שהקמפיין פרסום שלכם יצליח הוא כמעט אפסי. היום אנחנו ננסה לדבר על הנושא של דף נחיתה, מה היתרונות של דף נחיתה ואיך הוא יסייע לכם להרוויח הרבה יותר ולהביא כמות מטורפת של לקוחות לעסק.

יתרונות של דף נחיתה ואיך זה משפיע על הצלחת קמפיין פרסום

איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?

יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.

התפקיד של דף נחיתה בקמפיין פרסום?

ברגע שאתם מתחילים קמפיין פרסום עוד לפני יצירת המודעה התהליך הראשון שאתם צריכים לבצע זה התהליך של בניית דף נחיתה. דף הנחיתה הוא העמוד שאליו נפנה את הגולש לאחר שהוא לוחץ על מודעה פרסומית.

בעצם לתהליך הפרסום יש כמה שלבים. השלב הראשון הוא פרסום מודעה והבאת גולשים לעמוד הנחיתה. זה יכול להיות באמצעות מודעה לפייסבוק, פרסום ביוטיוב, קמפיין מילות מפתח בגוגל או אפילו עיצוב באנרים לגוגל. בסוף המטרה הראשונית היא להפנות את הגולש לדף הנחיתה.

המטרה המרכזית של דף הנחיתה היא ליצור עניין בקרב הגולש/צופה ולחמם אותו (להפוך אותו לליד הרבה יותר איכותי). ככל שהמוצר שאתם מוכרים יותר יקר ויותר איכותי לדף הנחיתה יש יותר חשיבות כי לצורך הדוגמא מכירה של בניית אתר ב-1,000 ₪ זה משהו שאנחנו יכולים לעשות בקלות אבל מכירה של בניית אתר ב-10,000 זה כבר יותר מורכב.

כאשר אנחנו מוכרים את התהליך של בניית אתר במחיר יותר גבוהה אז התפקיד של עמוד הנחיתה לא יהיה רק איסוף פרטים של הגולש אלא יותר חימום שלו והפיכתו לפניה יותר איכותית. נצטרך ליצור דף נחיתה ארוך שמכיל הרבה מידע ומטרה של דף הנחיתה תהיה לגרום לגולש להבין שאנחנו נוכל לספק לו את הפתרון הטוב ביותר.

אז לדף הנחיתה יש 2 תפקידים. הראשון הוא לגרום לערך לגולש שנכנס לדף ולגרום לו להבין שאנחנו נוכל לספק עבורו את הפתרון הטוב ביותר והשני הוא לגרום לגולש ליצור איתנו קשר או להשאיר את הפרטים בדף ואנחנו כבר ניצור קשר איתו.

מה הופך דף נחיתה טוב לדף נחיתה ברמת על?

יש כמה דברים חשובים שיהפכו את דף הנחיתה שלכם ליותר איכותי ויעזרו לכם להשיג יותר לקוחות לעסק ויותר לקוחות טובים ולא רק פניות זבל של לקוחות שמחפשים את הזול ביותר.

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת זה מיהו קהל היעד שאתם מחפשים. לצורך הדוגמא האם אתם רוצים לעבוד עם עסקים קטנים, עסקים בינוניים או חברות גדולות? לאחר שהבנו מיהו קהל היעד ננסה לשנות את התוכן ולהתאים אותו אך רק לקהל היעד הרצוי.

כל המסרים שאתם רוצים לציין הם מסרים הרלוונטיים לקהל שלכם. לדוגמא כאשר בעל אתם פונים אל בעל העסק עם השירות של בניית אתר אפשר ליצור כותרת כזאת "בעל עסק לא הגיע הזמן שלעסק שלך יהיה אתר מקצועי?" לעומת זאת כאשר הפנייה היא אל חברות נשתמש בכותרת במילה חברה כמו למשל "בניית אתרים ברמה הגבוהה ביותר לחברות גדולות".

בנוסף לכך נרצה לדעת מה קהל היעד שלנו מחפש ומה הבעיות שהוא רוצה לפתור עם השירות שאנחנו מציעים. המטרה שלנו בדף הנחיתה היא לספק "פתרונות" לחששות ולרצונות של הלקוח הפוטנציאלי וככל שנבין את הלקוח בצורה טובה יותר נדע לספק פתרון טוב יותר בתוכן וכך נקבל יותר לקוחות שבפועל מוכנים לשלם.

ודבר נוסף שאולי יכול לסייע לכם לבלוט על פני מתחרים זה ליצור עבורכם איזושהי נקודת ייחוד שרק אתם עושים ואחרים לא. במידה ואין לכם בידול על פני המתחרים אז הבידול היחידי שקיים זה המחיר וזה לא יאפשר לכם לצבור לקוחות בקצב המהיר שאתם מחפשים.

כלי נגישות