Webion » איך ליצוב באנרים ברמה הגבוהה ביותר לפרסום ממומן

איך ליצוב באנרים ברמה הגבוהה ביותר לפרסום ממומן

איך ליצוב באנרים ברמה הגבוהה ביותר לפרסום ממומן

אחת משיטות הפרסום הפופולריות ביותר בעולם היא היכולת לעשות שימוש בבאנרים/מודעות לפרסום בגוגל, פייסבוק או בכל פלטפורמת פרסום אחרת המציעה את היכולת לפרסם באמצעות באנרים.

במאמר הבא ננסה לדבר קצת על הנושא של פרסום ממומן וננסה להתמקד בעיקר בנושא של פרסום באמצעות באנרים ומה יהפוך את הפרסום שלנו להרבה יותר אפקטיבי ומועיל כאשר אנחנו מתכננים לעשות שימוש בבאנרים.

החשיבות של באנרים בקמפיין הפרסום

עוד לפני שמתחיל תהליך של עיצוב באנרים צריך להבין מיהו קהל היעד, מה הוא מחפש ומה אנחנו מפרסמים לו. חוסר הבנה של זה ופרסום עם מסרים שפונים אל כולם יגרום לכך שהקמפיין פחות יצליח ממה שאנחנו רוצים.

החשיבות של באנרים בקמפיין הפרסום היא עצומה כי כי מתחילה את השלב ההתחלתי בלהשיג לקוחות. כאשר אנחנו מפרסמים מודעה התפיג של המודעה במשפך שיווקי נכון תהיה לגרום ללקוח להגיע אל דף נחיתה ולהשאיר שם פרטים.

כאשר המודעה לא טובה אז אנחנו לא נצליח להביא לקוחות אל דף הנחיתה ובכך הקמפיין יעבוד בצורה פחות טובה. זה גם מראה לנו את החשיבות של המודעות וחלק שהם לוקחים בקמפיין הפרסום. מודעה לא טובה תחסום לנו את היכולת להביא את הגולש לצפות בתוכן שלנו ובכך תקטין באופן משמעותי את ההכנסה של קמפיין הפרסום.

בנוסף לכך מודעה לפייסבוק שמקבלת עניין וכמות כניסות גדולה תגרום שהעלות שלכם לחשיפה וללחיצות תקטן באופן משמעותי ולכן ככל שהמודעה יותר ויראלית כך תוכלו להקטין את העלויות ולהשיג יותר לקוחות משלמים לעסק.

מה יכול להגדיל שיעורי לחיצות לבאנרים?

זה משתנה מנושא לנושא ומשיטת פרסום אחת לאחרת אבל מתחת ננסה להציג לכם כמה פרמטרים שיעזרו לכם ליצור באנרים שמפיקים יותר תוצאות.

חשוב גם לציין שזה יכול להשתנות מפלטפורמת פרסום אחת לאחר. לדוגמא בפייסבוק נהוג להגיד שמודעות שלא נראות כמו מודעות בדרך כלל יפיקו תוצאות טובות יותר כי אנחנו כבר מצליחים לפתח חסימה במוח למודעות וכאשר המוח מזהה מודעה אנחנו מתעלמים מזה באופן אוטומטי.

בפועל זה עניין של ניסוי וטעייה ואין משהו אחד שיעבוד לכולם ובכל מצב. לעיתים גם משהו שעובד לעסק אחד לא יעבוד לעסק אחר ולכן כל מה שאנחנו כותבים מתחת זה רק רעיונות שיכולו לסייע לכם לשפר תוצאות אבל אין ביטחון שזה יעבוד באופן וודאי.

מסר שקולט למטרה – אחד הדברים החשובים ביותר בעת יצירת מודעות היא ליצור תוכן איכותי שקולע למטרה. אין צורך להתחכם יותר מידי כדי לא לאבד את הגולש וליצור מצב שבו הוא לא מבין מה אתם רוצים.

פנייה לקהל יעד רלוונטי – פרסום יעיל הוא פרסום שפונה אל קהל היעד הרלוונטי לשירות או מוצר שאתם מציעים. כך גם המסרים שאתם מפרסמים בתוך המודעה צריכים לדבר אך ורק לקהל היעד שאתם רוצים. בשיווק זהו אחד הכללים החשובים ביותר וכאשר אתם מנסים לפנות לכולם אתם לא פונים לאף אחד.

הנעה לפעולה – השלב הבא בדרך הוא ליצור הנעה לפעולה. בדרך כלל בקמפיין שיווקי נכון המטרה שלנו תהיה להעביר את הגולש אל עמוד נחיתה שיציג פרטים נוספים על העסק. ההנעה לפעולה שאנחנו יוצרים צריכה לגרום לגולש להבין שהוא צריך לעבור אל דף הנחיתה או לבצע פעולה אחרת שבה אנחנו מעוניינים.

מעוניינים בשירותי עיצוב גרפי ובניית אתרים? מלאו את הפרטים מתחת וניצור קשר בהקדם:

    כתיבת תגובה

    מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

    כלי נגישות