טיפים לעיצוב מודעה לפייסבוק שתביא לכם ים לקוחות
אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לפרסום של העסק היא פייסבוק. היכולת לפלח את קהל המשתמשים ולאפיין אותם לפי תחומי עניין, גיל, תחומי עיסוק, אזור גיאוגרפי וכדומה… מאפשרת לכם להגיע לקהלים מאוד מדויקים שרוב הפלטפורמות האחרות לא מאפשרות.
המדריך הבא ייתן לכם כמה טיפים מעשיים שחשוב להכיר כאשר אתם יוצרים מודעה לפייסבוק ורוצים להשיג תוצאות אמתיות.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
טיפים לעיצוב מודעה לפייסבוק
מודעות פייסבוק משמשות יותר ויותר כאסטרטגיה שיווקית לקידום תוכן, אירועים ומוצרים. ככל שמספר המשתמשים בפייסבוק ממשיך לעלות, יש צורך מוגבר במשווקים להבטיח שהם מפיקים את המרב מהשקעתם בפרסום.
בפסקה זו נחקור טיפים לעיצוב מודעות פייסבוק שלא רק יקבלו מעורבות רבה יותר אלא גם ייצרו ROI (החזר השקעה) גבוה יותר. חלק מהטיפים הללו כוללים שימוש בתמונות באיכות גבוהה, שימוש בכתוביות וכותרות מרגשות, וכולל כפתור קריאה לפעולה.
- השתמשו בכותרות קצרות וברורות עם קריאה ברורה לפעולה
- השתמשו בוויזואליים רבי עוצמה כדי למשוך את תשומת הלב של המשתמש
- השתמשו מודעות בגדלים שונים וסוגים שונים כדי להגיע לקהל רחב ככל הניתן
- כאשר מדובר על מודעה של עסק/חברה רצוי לעשות שימוש גם בלוגו
- יש לעשות שימוש במסרים הפונים אל קהל היעד. במודעות שונות יש לפנות לקהל שונות עם מסרים שונים
- כאשר יוצרים מודעה יש ליצור מודעה אחת הפונה לנשים ומודעה אחת לגברים. תוכן המודעה יצטרך להיות כתוב לפי הקהל שאליו אתם פונים.
איך וורדפרס הפכה למערכת הטובה בעולם לבניית אתרים?
ניתן לעצב ולפרסם מודעות פייסבוק בגדלים שונים של מודעות, בהתאם ליעדי הקמפיין ולתקציב.
גודל המודעה הנפוץ ביותר בפייסבוק הוא 1080×1080 פיקסלים. הסיבה לכך היא שיש לו שיעור צפייה גבוה והוא נראה טוב במסכים שולחניים או ניידים, הוא גם תופס חלקי משמעותי מהעמוד ומאפשר לתפוס את העין של הגולש בצורה יעילה יותר.
גודל מודעה חלופי הוא 1200×628 פיקסלים. הסיבה לכך היא שהוא מתאים בצורה מושלמת למסכים ניידים, אבל לא באותה מידה במסכי שולחניים – מה שעשוי להיות חשוב למפרסמים מסוימים שרוצים שהמודעות שלהם יתאימו טוב יותר לרזולוציית המסך של המשתמש. בנוסף הוא גם מופיע בתפריט הצדדי של פייסבוק.
קיימים גם גדלים שונים כמו מודעה לסטורי בפייסבוק בגודל 1080×1920 אז הגודל הנפוץ ביותר מבין הגדלים שציינו הוא 1080×1080 אז אם אתם רוצים ליצור גודל אחד בודד רצוי לבחור בו.
סוגי מודעות לפייסבוק
מודעות פייסבוק נועדו להגיע לקהל הנכון עם המסר הנכון, בזמן הנכון. הן שונות מאוד ממודעות מסורתיות ודורשות אסטרטגיה ספציפית.
מודעת תמונה: המודעה שאנחנו בדרך כלל רואים בפייסבוק ומכילה תמונה פשוטה או תמונה עם אנימציה קלה.
מודעת וידאו: מודעה המכילה וידאו. לעיתים זאת יכולה להיות מודעה עם אנימציה מצוירת ולעיתים מודעה צילומית המכילה סרטון וידאו של בעל העסק.
מודעות קרוסלה: זוהי מודעה אחת המורכבת משתי תמונות או יותר מסרטונים עם שכבת טקסט מתחתיהן. המשתמש יכול לגלול בין כולם בבת אחת. סוג זה של מודעה משמש לרוב למכירת פריטי לבוש.
מודעת סקר: אלה משמשים לעתים קרובות על ידי מותגים גדולים כדי להבין איך אנשים מרגישים לגבי מוצר או חברה מבלי להיות פולשניים מדי.